Retur în 30 de zile

În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Condiții generale care se aplică tuturor produselor:
Poți returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice din momentul în care ți-au fost livrate de curier, fie că ești persoana fizică sau juridică. Așadar, pentru a fi luat în considerare, formularul de retur poate fi trimis cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării produsului.

Având în vedere textul de lege sus-menționat, consumatorul are dreptul să notifice în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Poți returna orice produs pe care îl primești cu defect de fabricație, în termen de 30 de zile de la data livrării.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi și cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
În cazul în care doriți să returnați produsele, trebuie avute în vedere urmatoarele:

  • contravaloarea transportului va fi suportata de client;
  • produsele returnate trebuie să fie noi, în cutie și să fie însoțite de factura de cumpărare;
  • produsele de lenjerie intimă purtate nu se pot returna;
  • cremele, gelurile, ceaiurile, vitaminele și  produsele de nutriție desigilate și folosite nu se pot returna;

Dacă aceste condiții sunt indeplinite, firma SC Limil Exim SRL se obligă să returneze imediat ce intra în posesia coletului retur, întreaga sumă achitată de client.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a efectuat expedierea.

SC Limil Exim SRL va înapoia contravaloarea produselor returnate, coform legii, în termen de 30 de zile de la data primirii coletului returnat.

Suma inapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Share